pervitin
Corleone
Dobry den , můj dotaz by bohužel na více psaní ale podstata cele věci je že sem začal po 12 letech opět užívat pervitin ze začátku jen občas tak jednou Max dvakrát do pul roku ale teď posledních 6 měsíců skoro dvakrát do týdne .....RAD BYCH CHTEL PODSTOUPIT LEČBU

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Corleone,
děkujeme a Váš dotaz! To, že chcete a máte vůli Vaši situaci změnit je skvělý začátek! Je fajn, že si umíte v takovou chvíli říct o pomoc!
Doporučovala bych Vám obrátit se na nejbližší K - centrum nebo adiktologickou ambulanci, ve kterých dostanete informace o možnostech podpory.
Existují různé možnosti léčby, od ambulantní léčby, přes léčbu v terapeutické komunitě či léčebně. Odlišují se délkou i prostředím, ve kterém probíhají.
Zde alespoň stručný přehled.
Do ambulantní léčby docházíte pravidelně z domova, léčba trvá v řádu měsíců, může být skupinová i individuální. U ambulantní léčby je ale třeba zvážit, zda máte vhodné podmínky pro její úspěšné absolvování. To znamená, že se pohybujete v podporujícím prostředí, které je čisté - tedy, že například nebydlíte s někým, kdo drogy užívá, nejste součástí větší komunity uživatelů atd.
Léčba v komunitě je pobytová a dlouhodobá (cca kolem roku), postavená na skupinové psychoterapii, s další náplní jako je pracovní terapie, sportovní zátěžovky apod.
Léčba v léčebně je také pobytová a skupinová, kratší než v komunitě (cca kolem 3 - 4 měsíců), zaměřená na strukturovaný denní program a další terapeutické aktivity.
Více informací můžete nalézt u nás na stránkách: http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
Ve Vaší zprávě neuvádíte Kraj, ve kterém bydlíte, nemohu Vás tedy odkázat na konkrétní službu. Můžete se ale podívat na Mapu pomoci a vyhledat nejbližší K - centrum nebo adiktologickou ambulanci přímo tam: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Pokud byste chtěl s hledáním vhodné služby pomoci, napište nám, prosím, Vaše nejbližší větší město a my se Vás pokusíme odkázat na vhodnou službu.
Držím Vám palce a přeju ať je líp! Andula Novotná