Otekajici abces
Karolin
Dobrý večer.. Začnu tak že sem se opakovaně pokoušela trefit žilu u lokte.. Bolelo to ale až po 2.az 3dnech mě to začalo víc bolet a otykat. A teď to strašně hoří a mám oteklou a rudou skoro
celou Ruku zkoušela jsem sama propichnout aby to vyteklo ale je to tvrdé.
doktori jsou vázaný přísahou že? Takže například ospod. Se to nedozví že.. Děkuji za odpověď nashledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Karolin, zdravím Vás,
bylo by rozumné, aby Vaši ruku viděl někdo znalý a posoudil, jak moc je to vážné a co s tím. To přes internet jaksi moc nejde.
Dle toho, co píšete, jestli to chápu dobře, se obáváte jít k lékaři, protože máte dítě/děti a bojíte se, že by dal hlášku OSPODu.
Jste z Prahy? Můžete zajít do našeho Kontaktního centra, kde pracuje i zdravotní personál a ruku si nechat ošetřit, nezávazně a třeba i anonymně. Doporučuji to neodkládat!
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou.
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Budu ráda, když dáte vědět, jak to s Vámi dopadlo a klidně můžete napsat víc, možná bychom Vám mohli pomoci i jinak. Skrytá poznámka není vidět na veřejné části webu, tak se můžete klidně více rozepsat o celkové situaci, jak to zvládáte s dětmi atd, nikdo to neuvidí. Třeba něco vymyslíme.
Markéta