Dlouhodobý uživatel
Zničená přítelkyně
Přítel patří do skupiny uživatelů pervitinu s tím že si dává po troskach nají se vyspi se.. Ale já to na něm vydim odhalila jsem několik schovek a teď kdZ už tvrdí že fakt přestal našla sem další nevím jestli je to stará nebo nová ale už si opravdu nevím rady..

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
situace kterou popisujete může být pro vás velmi náročná.
Pravděpodobně si nemůžete být nikdy jistá, jestli přítel bere nebo nebere.
Důležité je abyste vy oba byli schopni nějaké dohody. Takovou dohodou může být nárazové testování na přítomnost drog s kterým bude přítel souhlasit aby vám dosvědčil, že je čistý a nalezené drogy jsou opravdu staré.
Ideální by bylo, kdyby mezi vámi vznikl prostor do kterého by se mohla vracet důvěra. K tomu může patřt i to, že by vám přítel mohl říct že se mu to třeba nárazově vymklo z rukou a drogu užil a vy byste to vzala jako fakt. Ve vaší situaci bych vám určitě doporučila abyste sama, nebo společně s přítelem navštívila poradnu pro rodinné příslušníky lidí závislých na drogách. V této poradně vám mohou pomoci v konkrétních situacích.
Níže vám posílám kontakt na zařízení na které se můžete obrátit - vaše situace potřebuje dlouhodobější podporu
Ambulantní adiktologické služby
cílovou skupinou jsou látkové závislosti včetně alkoholu a gambleři + rodinní příslušníci
Kontakt:
Velká Hradební 13/47
Ústí nad Labem
www: http://www.drugout.cz/ambulantni-adiktologicke-sluzby
e-mal: ambulance@drugout.cz
Zakladatel: DRUG-OUT Klub, z. s.
Přeju vám hodně štěstí a trpělivosti v řešení celé situace
za Drogovou poradnu
Marie Saudková