tramal rivotril
xXXXx23
slysel jsem ze rivotril 2 mg se da rozpustit a úpdat mitrozilne to a same u tablet tramalu s prodlouzenym uvolnovanim (ps :díky za pravdivou odpoved ! )prosim o rychlou odpovbed specha to !! moc krat bvam dekuji vim o rizikach a o vsem ... pisu uz po nekolikate sem o radu lepsi je to vedet nez se rovnou nastrelit a pak je cloveku zle... jsem na opiatech nekolik let , PS : Kdo budete cist nezkousejte to ani nahohodou heroin ani jiny opiat většinu lidi to usadi na uplne dno ja ted malem skoncil na ulici :( Douifam ze je to tu seriozni a napisete me pravdu , bral se mdenne i pervitin ale ted jen obcas snazim se ho vysadit ake bekdy si dam je to deesna touha o itom neda se slovy vyjadrit..PS: jestli ej nekomu 15 a cte tento prispevek a mysli si ze bude frajer kdyz si da caru nebo zahuli brko no uvidis sam po deseti letech kam te to dostane!!! vykaslala se na me holcina tak zas beru vic tramal sem snizoval , rivotril take neberu kazdy den .. jede ncas ano a abstak an tom sileny ... ale zvladl jsem to

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
zde v příspěvku, stejně tak ve skryté poznámce (která není na veřejné části webu) vypisujete hned několik důvodů, proč ostatní nemají brát drogy a zahrávat si s čímkoliv dalším, co nějak ovlivňuje vědomí. Je moc hezké, že máte snahu ostatní motivovat, ale co Vy? Můžete to samé říct sobě a začít s tím něco dělat. Plno lidem se stalo to samé, užívání se jim vymklo kontrole a podařilo se jim začít abstinovat a znovu plnohodnotně žít.
Léky, které máte chuť užít nitrožilně jsou léky, které jsou určeny per os, to znamená podání léky ústy, pokud jim to doporučí lékař. Rozhodně bych se toho držela a nezkoušela to jinak. Píšete, že rizika znáte, tak je nezapomínejte.
Chápu, že závislost na opiátech je těžká a vysazování může být útrpné. Dalšími konzumacemi se zvyšuje tolerance a sílí návyk.
Nepřemýšlel jste třeba o substituci?
MK