NEVÍM SI RADY - PERVITIN
Max
Dobrý den .
Je mi 26 let.
Užival jsem pervitin pravidelně 1 rok.(šnupání , kouření )
Zároveň jsem momentálně dost zadlužen a po ne zrovna ideálním vztahu.
Chtěl bych vědět jak podniknout první kroky abych aspoň zapomenul na strašné chutě na pervitin a přemýšlení kde si ho za každu cenu sehnat , neskutečně mi pomáha rodina ale pořád jsem nesvůj , bez pozitivní nálady a hlavně motivace jít dál.Nemám volnočasové aktivity a dá se říct že mě nic nebaví.
Za každou cenu to chci zvládnout ale je to děsně těžky , nedokážu moc věci i když strašně chci dotáhnout do konce ( někdy i maličkosti ) .
Jediné co stoprocentně vím že STRAŠNĚ MOC CHCI PŘESTAT .
A začít žít normální ŽIVOT !
Děsně moc Vás prosím o radu.
Je pro mě i víkend téměř nezvladatelný .
Rodina mi strašně moc pomáha !
Ven jít nechci jelikož vím jak to dopadá a že bych drogu vyhedával nebo by si mě "našla" .
Po pervitinu citím ulevu , odhodlání , lépe se mi vyjadřuje a mám chuť pro jakoukoliv aktivitu.
Pociťuji ale to že bez pervitinu mi je opravdu lépe , ale chuť to vyrovnává většinou i překoná .... :(
Děkuji za odpověd a přeji hezký víkend - HEZKÝ DEN a pro všechny hodně pevnou vůli !!

Odpověděl: Markéta Kordová
Maxi, opět Vás zdravím,
teď jsem reagovala na Váš první dotaz, odpověď pro jistotu kopíruji i sem.
Tak přeji hodně sil a ozvěte se ještě, něco vymyslíme!
Markéta
Kopie:
Maxi, dobrý den,
pokud je to tak, že Vám užívání již nepřináší to, co jste asi zprvu očekával a máte chuť s tím začít něco dělat, doporučuji obrátit se na pomoc. Nezoufejte, vše se dá řešit, ale je potřeba s tím začít. Nejste jediný, komu se něco podobného přihodilo, nestyďte se někam zajít. Většinou se po vysazení a terapii chuť k životu, návrat k zájmům atd. opět vrací postupně zpět. To, že to teď tak nevnímáte, neznamená, že to nepůjde.
Ráda Vám doporučím vhodný kontakt, kde byste mohl vše nezávazně zkonzultovat, informoval se možnostech, které byste případně mohl využít a pak se svobodně rozhodnete, co a jak dál.
Je to pro Vás takto přijatelné?
Pokud ano, tak napište, jaká města máte v dobré dostupnosti, kontakt pošlu.
MK