Závislost a zapojení do normálního života.
Max
Dobrý den
Jsem závislí na pervitinu a nevím jak mám řešit situaci , nemám chuť na jídlo , neumím začít sám od sebe , rodině jsem o drogách řekl , protože to na mě poznali a je mi to líto že se na mě musí dívat v takových stavech a nedokážu jim ani vše vysvětlit , Bydlím u rodiču , po 1 roku uživáni pervitinu , kouření , šnupání a odcestování mimo domov jsem se vrátil a nevím jak stoho ven , pocituji chutě , unavu , žadná motivace , začal jsem pracovat , řeším minulost trestní , ale nedokážu smysluplně dotáhnout věci které chci do konce , uřady , dluhy , závislost , nevím kde mám začít . Ztracím se v sobě když vidím jak mi utiká normální život a rodiče samozdřejmě to ničí taky , nevím co mám brát za léky , nebo začít psychologem , léčba ... nemám už ani vidinu toho že by mě bavil nějaký sport , aktivity ze dne na den přestal a nezvádnu to ani sám .Ale mám neskutečnou touhu dokázat rodičum , a sobě ... kam mám směřovat první věci a kroky které jsou duležité pro zbavení se závislosti .

Odpověděl: Markéta Kordová
Maxi, dobrý den,
pokud je to tak, že Vám užívání již nepřináší to, co jste asi zprvu očekával a máte chuť s tím začít něco dělat, doporučuji obrátit se na pomoc. Nezoufejte, vše se dá řešit, ale je potřeba s tím začít. Nejste jediný, komu se něco podobného přihodilo, nestyďte se někam zajít. Většinou se po vysazení a terapii chuť k životu, návrat k zájmům atd. opět vrací postupně zpět. To, že to teď tak nevnímáte, neznamená, že to nepůjde.
Ráda Vám doporučím vhodný kontakt, kde byste mohl vše nezávazně zkonzultovat, informoval se možnostech, které byste případně mohl využít a pak se svobodně rozhodnete, co a jak dál.
Je to pro Vás takto přijatelné?
Pokud ano, tak napište, jaká města máte v dobré dostupnosti, kontakt pošlu.
MK