Problémy s psychikou
Cestovatel
Zdravím, dnes to jsou 4 měsíce od příliš častého uživání alkoholu (4 roky) a i jiných drog (lsd,mdma,pervitin,..) s trávou jsem sekl před měsícem a momentálně jsem úplně čistý, ale můj problém je z toho všeho můj psychický stav. Normálně běžně jsem hodnej člověk co rád pomůže svým kamarádům rodině a nerad si dělám jakýkoli problém, jenže problém je ten, že mám nekontrolovatelnou agresivitu která kolikrát končí i fyzickým ublížením druhým osobám. Jak říkám stačí aby mě někdo "nasral" a už nepřemýšlím. Jsem hrozně labilní a mam rychlé změny nálad, většinou času se citím furt sám i když tomu tak není a dost času trávím s kamarády. Taky s čím bych se rad podělil je to, že když vidím něco spatně třeba ve tmě tak můj mozek si začne vytvářet až moc živé halucinace většinou se i ty siluety hýbou. Víc času jsem spíše smutnej i když jsem rád, že jsem se z toho všeho dostal. Co bych chtěl také ještě zmínit je to, že nedokážu pochopit srandu kterou jsem dřív chápal a z většny věcí mám paranoju (vymýšlím si v hlavě něco co ani není a věřim tomu bez jakýchkoliv důkazů) také mi přijde že jsem ztratil dar milovat. Píšu tu o radu co nejlépe s tím udělat popřípadě jestli je šance aspoň nějaký věci vrátit do normálu. Uvědomuju si že jsem jinej a že drogy mě změnili.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
píšete, že jste čtyři měsíce čistý, to si určitě zaslouží ocenění.
Zároveň, ale zmiňujete, že máte lidi rád, jste k nim laskavý, máte kamarády, kterým pomáháte, když je třeba, máte rodinu...ale bohužel, někdy se stane, že jste agresivní...nevíte si s tím rady...
Asi by bylo rozumné se na to všechno více podrobněji podívat. Bylo by pro Vás přijatelné někam zajít, vše, co je třeba zkonzultovat, případně se nechat vyšetřit? Obávám se, že to takto na dálku a bez osobního kontaktu nevyřešíme.
Každopádně je fajn, že jste napsal, máte snahu s tím něco dělat. Uvědomujete si, že se s Vámi něco stalo a Vy to chcete změnit, to je důležité.
Odkud jste? Rádi Vám doporučíme vhodný kontakt, určitě se ještě ozvěte.
Mějte se zatím hezky, MK