Slabost
Mikiki
25 let nonstop Dhc 60 postupně 2x15,podotýkám ze původně to byl jedinej sajrajt, co mi zastavil migrénu abych mohl pracovat ale rezistence rostla, a já jsem to do sebe házel jen proto, aby mě neotravovaly abstaky. Nedávno jsem se nasral a vše odstrihnul. Psychiatrická,se kterou jsem to konzultoval mi nabízela buď postupně vysouvání nebo suboxon. Jenže já jsem se kousnul, za tejden už jsem po tom svinstvo ani nevzdechl a cítil se jako King. Jenže pak teprve nastoupil průjem. Nejsem z cukru a ten už po týdnu taky ustal. Ale mám podelanej problém, se kterým jsem zatím nehnul. Dostavila se brutální tělesná slabost.Asi jako když jsem byl malej Klouček a dostal jsem angínu. Už to trvá skoro tejden a já nevím jak se z toho vymotat. Sondoval jsem u kolegů, jeden návrh je Venlafaxin,ale jeho mechanismus mi asi moc nepolepsi.Budu vdecnej za smysluplnej nápad.dik.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
seknout se vším ze dne na den, po 25ti letech, to chce velkou kuráž, klobouk dolů!
Venlafaxin je antidepresivum, určitě si ho sám neshánějte. Pokud byste ho měl užívat, tak z rukou specializovaného lékaře/psychiatra, poté co Vás vyšetří a diagnostikuje. Doporučuji to zkonzultovat s ošetřujícím lékařem. Také by možná stálo za to zajít za obvodním lékařem a požádat o odběr krve za účelem podrobnějšího vyšetření, můžete mít třeba například vyšší jaterní testy, to není neobvyklé. Než si hned nechat nasadit další léky ovlivňující psychiku, bych doporučila vyloučit (nebo potvrdit) somatické příčiny.
Pokud jste to do teď vydržel, doporučuji to vydržet dál, nejhorší máte za sebou, postupně se dáte zase do normálu. Organismus je celkově vyčerpaný, je třeba mu dát čas na regeneraci, chce to trpělivost. Doplňte vitamíny, minerály (především vápník, hořčík, zinek), udržujte pitný režim (nealko), vyvážete se stravujte, nenáročný pohyb, třeba krátká procházka v přírodě, pokud to půjde.
Budu ráda, když dáte vědět, jak se Vám dál daří. Přeji dostatek sil!
MK