zneužití
Roman
Dobrý den,může člověk pod vlivem pervitinu například dělat věci,které by si později nepamatoval?Myslím tím jestli může i uživatel pervitinu míti jakési okno?Jsou případy kdy někdo někomu například podepsal nějakou smlouvu aniž by o tom věděl a jak se pak takovýto problém řeší?Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Romane, opět Vás zdravím,
v posledních dnech píšete už po několikáté, opravu jde jen o 6 užití za rok?
Klasické ,,okno" jako na příklad po konzumaci alkoholu, asi není úplně srovnatelné, ale může se stát, že pod vlivem pervitinu, jde dělat věci, které ,,jaksi zapadnou". A to z toho důvodu, že pod stimulanty je člověk natolik vybuzený, že dělá plno činností najednou a nemusí si moc dobře uvědomovat co přesně dělá, díky roztržitosti, v podstatě mánii. V tom případě si umím představit, že jde něco podepsat a vzápětí na to zapomenout.
Stalo se Vám něco takového?
MK