Pomoc
market
Zdravim, jsem zavisla na pervitinu,uzivam ho skoro každý den, jsem baz prace, mam syna ktery mavstevuje uz zakladni skolu a navix bydlime u prarodicu. Ja ale uz takhle zit nevhvi chco s tim zxit delat ale aama to nezvlasnu. Prosim porafite zda je nwkdw nejake centrum kam si muzu vzit i syna sebou a kde mi pomuuou.xo sem koukala na internet tak sem na nic takoveho nenarazila jen na to ze bych syna musela dat do pestounske pecw a to bohuzel mejde sme na sobe atraane vitove zavisli. dekuji mox za odpovedi

Odpověděl: Markéta Kordová
Market, zdravím Vás,
je fajn, že máte snahu svou situaci řešit.
Píšete, že máte syna ve školním věku. Máme sice k dispozici terapeutickou komunitu, kde se léčí závislé matky, ale většinou si sebou berou mnohem menší děti, netuším, jak by to bylo v tomto případě, když je syn již starší. Rozhodně nic nezkazíte tím, když se s kolegy spojíte a budete se informovat.
Informace o komunitě, zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-karlov-tkk.html
(podrubrika Léčba matek nebo otců s dětmi)
Pořadník do této komunity má starost Denní stacionář, kde se můžete telefonicky nebo přes email o všem, co je třeba informovat:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26, Praha 7
e-mail: stacionar@sananim.cz
tel.: 220 803 130
mobil: 605 212 175 nebo 702 036 237
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Budu moc ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se!
Markéta Kordová