Marihuana
Nikola25
Dobrý den,je mi 25 let ,kouřím marihuanu cca 5 let dá se říct že v kuse 1g denně ,někdy min přes týden ,ale o víkendu určitě 1 g.Pomáhá mi to od stresu a vždy jsem se po vykoureni cítila dobře ,žádné paniky úzkost nebo něco podobného ,žádné výpadky paměti..Ale poslední dobou mi už nedělala dobře ,tak jsem proste přestala.Kourila jsem naposledy 20 února na svoje narozeniny,ale už jsem cítila motani hlavy a hlavně pocení.Tak jsem si řekla dost musím přestat.Dnes je 25 března a já pořad pociťují pocení ,ale už slabší ..Horší je ze se mi pořad motá hlava ,spis taková malátnost ,nemohla jsem kvůli tomu do práce je to opravdu nepříjemné ,musím jen ležet a čekat až to přejde ..Šla jsem tedy 23 února k doktoru že se mi pořad motá hlava ,poslal mě na krev ,na štitnou žlázu,cukrovku vše je v pořádku ,tak mě nechal doma cca 4 týdny jen ať mám ležet a ze by to mělo odeznit ..Minuly týden jsem měla kontrolu už se to zlepsovalo cítila jsem se lip ,tak jsem si nechala ukončit neschopenku ..V pondělí jsem šla do práce bylo to docela v pohodě občas jen taková malátnost ale slabá ,v úterý to už bylo horší,zase se mi motala hlava a ve středu už jsem musela zase k doktoru nebo jsem se bála ze sebou někde seknu ..dnes mě poslal na EKG všechno v pořádku.Jinak hlava mě nebolí ,ale vrátilo se pocení a motani opět malátnost ,chtěla bych se zeptat jestli to muže byt tou marihuanou ze jsem ji tak dlouho kourila? Doktor už si semnou neví rady a já se sebou taky ne ..děkuji za pomoc Nikola

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nikolo,
není v našich silách takhle na dálku podobné situace vyhodnotit. Nejlepším doporučením je být k lékaři zcela upřímná a povědět mu o užívání marihuany, včetně stresu a toho, že vám poslední dobou nedělalo užívání dobře (popište, co se dělo, zda se v něčem současné stavy podobají něčemu, co znáte apod.), i že se příznaky pocení a motání hlavy objevily v časové souvislosti s vysazením. Je možné, že tam nějaká souvislost bude, nicméně nutně to tak být nemusí. Vytrvejte!
S pozdravem a přáním, aby bylo lépe,
Gabriela Minařík.