Psychóza toxicka
Noha
Dobrý den chtěl jsem se zeptat synovi je 18 let kouří maryhuanu asi 2 roky teď 2tydny naspet na nim pozoruji ze se mění porad se prohlíží říká že ho něco bolí pokaždé někde jinde má chvilky kdy je agresivní zničeho nic říká porad ze má rakovinu byl u doktora ten mu řekl ze je zdravé úplně tak to chvíli přestalo ale včera přišel a zase to samé porad na sobě něco hledá a myslí si ze je nemocnej něco sem studoval o psychozach a psychologii můj závěr je ze má začínající psychozu toxickou nejsem doktor i když by mě to bavilo potřebuji poradit když mu to řeknu tak říká že sneho chci udělat magora mám strach aby už mu to nezůstalo protože jsem zažil hodně případů co už jsem do normálu nevratily nevím co sním mám dělat můžete mi prosím poradit děkuji.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Stavy, které u vašeho syna popisujete mohou opravdu znamenat počátek nějakých psychických potíží. Vy jako jeho rodič určitě nejlépe poznáte, že je něco v nepořádku. Nejsem kompetentní k tomu na dálku někoho diagnostikovat, pokusím se vám poradit jak nejlépe vyhledat zařízení, které potom společně se synem navštívíte. Byo by asi nejlépe, kdyby si váš syn o svých potížích mohl promluvit s psychiatrem, který se specializuje na péči o osoby se závislostí. Případně s adiktologem nebo jinou kompetentní osobou.
Pokud jste z Prahy, bylo by dobré kontaktovat tyto zařízení:
Sananim - Kontaktní centrum
Centrum léčby závislostí
Na Skalce 819
283 872 258
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou.
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
Adiktologická ambulance Sananim
mobil: 724 521 913
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
a pro vás:
Poradna pro rodiče
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
z vašeho dotazu jsem pochopila, že váš syn s vámi odbornou pomoc rád vyhledá. To by bylo dobře, pokud toho však nedosáhnete určitě vyhledejte pomoc poradny alespoň vy sám. Pomůže to vám i celé situaci.
Pokud nejste z Prahy tak nám pošlete své přibližné místo bydliště a my se vás pokusíme nasměrovat na vhodné zařízení.
Přeju vám ať se vaše situace brzy vyřeší
za drogovou poradnu
Marie Saudková