černý hnisavý abses
Sagi1
dobrý den po aplikaci se mi oběvil černý flek který zařčal hnisat pak se změnil v černý strup a casem upadl ted mam v noze díru. po celém těle mi zmizeli žíly a pokud se trefím kápne černá kapka a pak nic pokud se povede že aspirace proběhne stejně to pálí a udělá se mi pokaždé rudý flek má ještě vůbec cenu s tím cokoliv dělat ??? Vše začalo cca před 4 měsíci po trěžkém psychyckém náporu od byvalé partnerky

Odpověděl: Amrit Sen
Sagi, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Samozřejmě, že má. Doporučuji Vám zajít do nejbližšího kontaktního centra a s jeho zdravotníky se poradit. Zároveň se snažte snížit intenzitu užívání drog na minimum a přejděte na jiný typ aplikace, i o tom si můžete s pracovníky nízkoprahových služeb promluvit. V opačném případě se budou potíže rozvíjet a prohlubovat a v souvislosti s nimi můžete až přijít o končetinu, nebo o život.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na kontaktní centra a terénní programy v dosahu obratem pošleme, jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Užitečné odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.