Dal jsem si bez pouziti filtru
Ja
Dobry den 3dny zpet jsem tomel poprve nitrozilne uz od vcerabod vecera silne pichani na hrudi. Zajima mne jestli to je tim ze jsem to nevzal pres vatu a co stim mam delat diky moc. Dnes jsem pokladal tuhle otazku a bylo mi receno at navstivim lekare. Toho jsem vcera take navstivil ohledne bolesti navhrudniku dostal jsem kapacku ale nepomohlo to. Tak nevim jestli jsem si nedal neco do krevniho obehu z ceho ted vychazi ta bolest na hrudi. Protoze podle lekare mam plice i srdce vporadku. Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Stojím za předchozí odpovědí kolegyně, co se Vám děje, je třeba konzultovat otevřeně s lékařem a nechat se podrobně vyšetřit.
Jakou drogu jste užil? Pokud šlo o psychostimulant, mezi které patří i pervitin, nelze vyloučit ani psychickou příčinu problému, aniž bych jakkoli zlehčoval jeho případnou závažnost. Jestli šlo o opioid, nebo látku ze skupiny benzodiazepinů, přikláním se k somatické příčině. Možné je i to, že problém způsobila nečistota aplikované látky, respektive roztoku, ať už chemická, fyzikální, nebo bakteriální.
Doporučuji Vám nenechat se odbýt a co je velmi důležité, s lékařem promluvit o všech okolnostech, které by s Vaším stavem mohly souviset, to znamená netajit, že začaly Vaší nitrožilní aplikací, jen tak může lékař odpovědně hledat a stanovit diagnózu.
Pokud by Vám ani poté "nic nenašli", a potíže samy nevymizely, vyhledejte psychiatra - adiktologa, před ním nemusíte skutečně tajit vůbec nic a bude to ten nejkovanější specialista, který Vám rozhodně pomůže, tedy v případě, že se vyhnete užívání drog, nebo jejich užití odložíte na co nejdelší čas.
Pamatujte na to, že především psychostimulanty a halucinogeny, ale i THC mohou být, co se Vašeho psychického zdraví týče, skutečnou pastí, aniž bych zlehčoval další drogy, jejichž závislostní potenciál může být ještě zrádnější.
Kontakt na smíchovské Káčko už máte, přijďte si popovídat.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.