helpp
Terez
Zdravím.. Upotrebuji pomoct vyřešit velmi vážný problém..už fakt nevim, jestli si ze me všichni dělají dobřej den.. Nebo už opravdu magorim..situace z jeho pohledu. Vzdycky když si dam, celou noc do něj jedu, ze se tváří a nová hrozné divné . a Myslím si ze jsme se odcizili. Z mého pohledu, vždycky když si da, začne se chovat jako někdo úplně jinej.. Přestane mluvit, vyhýbá se mi a tváří se jakobyhch ho totálně deptala. A vůbec cokoli , co řeknu nebo udělám.. Odsekava a odpovida jen ano nebo ne. Tudíž zadna konverzace.. Tak mi prosim řekněte, co se to děje.. Děkuji tereza

Odpověděl: Amrit Sen
Terezo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, takto na dálku s minimem informací si netroufám rozklíčovat, co se Vám, příteleli, ani mezi vámi oběma děje, co je nasnadě, že na to má užívání pervitinu vliv...
Internetové poradenství má své limity, proto Vám doporučuji zajít do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, nebo AT poradny a situaci s odborníky konzultovat osobně, bezplatně, lze i zcela anonymně.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme a Vy se nejlépe telefonicky objednejte.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
Zkuste se dalšímu užívání vyhnout, nebo ho aspoň výrazně omezit. V opačném případě existuje výrazné riziko, že se zblázníte, v krajním případě na dobro.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.