Opiody
Dáša
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat na to, jak se můžu někam objednat na odvykačku, chodím do Centra pro léčbu bolesti, kde mi píšou léky na bolest a to hlavně opiody, nechci je už užívat, nedělají mi dobře, špatně se mi dýchá, bolesti žaludku, na bolesti mi už nepomáhají, ztrácím slova, tím myslím zapomínám, jsem unavená, nyní už chodím i do jaterní poradny, kvůli špatným výsledkům, je mi 52 a takhle se žít nedá. Do toho beru antidepresiva po kterých strašně přibírám, jsem unavená bez chuti do života a tak jsem se rozhodla, že to musím změnit, že raději budu žít s bolesti než takhle. Prosím vás o radu, Děkuji vám. Dáša Vr.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dášo, dobrý den,
seznam detoxifikačních jednotek naleznete v databázi, zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat druh (tím myšleno druh služby), ve Vašem případě zadejte DETOXIFIKACE. Je třeba detoxy obvolat a zjistit, jak jsou na tom s přijímáním klientů a nechat se zařadit do pořadníku.
S ohledem na Vaši komplikovanou závislost bych doporučila detoxifikační jednotku v Plzni nebo v Kosmonosích, máme dobrou zkušenost s tím, že nechávají klienty/pacienty dostatečně dlouho v zařízení a látky vysazují pomalu a postupně.
Držím Vám palce a budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo.
MK