mdma
jakub
Dobrý den můj starší dotaz nebyl zodpovězen tudíž ho napíšu znovu
Nejdříve vás uvedu do situace a po té se zeptám
Takže před pár měsíci jsem užil velmi vysokou dávku mdma asi 1-1,5g nejen že stav byl extrémně nepříjemný ale ráno začalo mne v průběhu večera doopravdy značně píchat u srdce říkal jsem si že to časem odezní ale je to už skoro půl roku a furt mě to trápí takže jsem se rozhodl že půjdu k doktorce ta mi dala dopručení na kardiologii a já se chci zeptat jestli musím říkat o tom z čeho to mám pochopte je mi totiž 15let a ještě před pár měsíci jsem byl kvuli tíživé rodinné situaci v dětském domově a doopravdy se tam vracet nechci a pak bych se chtěl zeptat co by to tak mohlo být ?
předem mockrát děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Jakube, dobrý den,
Váš předchozí dotaz jsem přidělila kolegyni Mgr. Gabriele Minařík, bohužel ho z kapacitních důvodů ještě neodpověděla, pokusím se tedy já.
Nejde moc dobře přes internet diagnostikovat a objektivně posuzovat zdravotní problémy.
Uvádíte, že jste užil před pár měsíci vysokou dávku MDMA, stav intoxikace byl nepříjemný a od té doby pociťujete potíže. Je dobře, že jste byl u doktorky a jdete na další vyšetření. Obávám se, že nikdo nebude moudřejší, než budete mít výsledky vyšetření.
Je Vám 15let, máte za sebou život v DD, tíživou rodinou situaci, potkal jste se s drogou...nechce si o tom všem trochu víc popovídat?
Ráda Vám doporučím vhodné a bezpečné kontakty, bylo by rozumné s tím nezůstávat sám, co Vy na to?
Markéta