Brnění prstů
Tom
Dobrý den, beru pervitin a už asi týden mě brní konečku prstů a přijde mi, že v nich ztrácím cit. Kamarádům se to děje taky. Má to souvislost s braním? a čím přesně to je? je to normální? prosím o co nejpřesnější odpověd. že to bude drogama a pomůže když přestanu tak nějak tušim taky, ale chci vědět, co to přesně to způsobuje. Taky sme měli nějaký špatný matro a šlo blbě filtrovat, plaval tam nějakej hnus tak nevim jestli se mi to tam těď neusadilo nebo nevim. Díky za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Tome,
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím pervitinu, nebo zda se jedná například o něco, s čím byste měl potíže, i kdybyste drogy nebral. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Zkuste doplnit vitamíny a také minerály (především vápník, hořčík, zinek), tím určitě nic nezkazíte. Leckdy mají uživatelé drog potíže, právě díky nedostatku těchto důležitých prvků. Ale takto po internetu, opravdu nedokážu odhadnout, zda je to pouze tento případ. Pokud by i tak potíže setrvávali, doporučuji navštívit, přinejmenším nejbližší K-centrum, kde bývá i zdravotní personál a kde to můžete nezávazně zkonzultovat.
MK