Amfetamin
Anonymoussss
Dobryy, chci se zeptat, asi pred 4 tydny jsem mel pevni zlusenost s amfetaminem dostal sem se k tomu omylem a ani sem nevedel ze v te tabletě neco takového bylo, měla to byt totiž extaze. Predtim sem hulil marihuanu kazdy den. Po te zkusenosti stou "extazi" sem asi 3 tydny nehulil a kdyz sem si jeden den dal marihuanu tak se mi vrátili ty stavy jak z té "extaze". zajímá mě čím to může byt.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Ano, je to možné, marihuana se mohla jako iniciátor, podílet na tom, že se u vás projevil tzv. "flashback": https://www.extc.cz/flashback.html
Jestli stojíte o konsolidaci a zachování duševního zdraví, doporučuji Vám vyhnout se na co nejdelší čas všem návykovým a psychotropním látkám. Pokud se Vám to podaří, můžete byste úplně v pořádku. Pokud ne, riskoval byste nastartování psychické poruchy, nebo onemocnění, které by už nemuselo být snadné léčit. Jestli se i tak budou podobné stavy opakovat, vyhledejte specialistu, nejlépe psychiatra - adiktologa a poraďte se, co s tím.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.