Názor na konkrétní užívání drog
Xxx
Zdravím mám dotaz nebo spíše chci vědět váš názor na mě užívání drog popřípadě budu ráda když napíšete negativa co mě může tohle užívání způsobit.
Tak jsem uživatelka marihuany už 8 let , pervitinu už 2 roky a také popíjím už od 13 alkohol.
A můj dotaz zni co semnou může udělat kombinace těchto všech drog.? Příklad třeba včera jsem užila pervitin cca 8 car docela větších dávek do toho vypiju 3 piva a vykouřím třeba 5 jointu a vše stihnu za jednu noc do druhého dne tak do 5 odpo. Dělám to takhle už 2 roky.. Prosím o názor a negativa do budoucnosti když budu takhle pokračovat děkuji moc za odpověď slečna 22 let :)

Odpověděl: Amrit Sen
Xxx, zdravám Vás.
Každý člověk je neopakovatelný originál, proto na něj mohou drogy působit a účinkovat různě, stejně jako se dopady jejich užívání mohou v časovém horizontu lišit.
Při době, frekvenci a intenzitě, kterou popisujete, se na drogy a alkohol musely podepsat, at už si to uvědomujete, či ne. Mám na mysli somatická i duševní zranění a poškození, závislost nevyjímaje.
Takto na dálku s minimem informací a bez podrobnější celkové anamnézy mohu s jistotou napsat jen to, že se Vaše poškození a případné potíře, pokud budete v nastaveném životním stylu pokračovat, jen rozvíjet a prohlubovat, včetně těch nevratných.
Zvolila jste jeden z nejrizikovějších životních stylů vůbec, například závislost má daleko větší prognózu předčasného úmrtí, než rakovina, s vyhlídkou utrpení, sociální exkluze a samoty.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.