To je co..?..
Small_crystal
Jsem naplněná žalem? Při každém začátku jízdy cítím po vniknutí drog (respektive pervitinu) do mého těla, okamžitý nástup dojezdu. Chvilkový potěšení tam je, ale jen chvilkový. Cítím že tělo (jakožto schránka/myšleno po fyzické stránce) si na ten chutný perníček udělalo zálusk ačkoliv psychická stránka je více a více ničena. Vždy jsem si tak naprosto jistá, při slovech ,,Já si to klidně nedám, závislá nejsem" ale v momentě, kdy už sniffuju, myšlenka pomine a já se naskytám v jednom a tom samém problému. Vím, je to typický pro závislýho člověka, nicméně, bojím se. Vím, že člověk, co začne užívat takovou drogu, by měl mít aspoň zřídka nad ní kontrolu, ale v mém v případě jsem si více než na 78% jistá, že já už to kontrolu tak trošku ztratila. Nejhorší na tom je, že drogy tak moc miluju, ale v mém životě je i můj muž. Jsme závislý spolu, ale on chce skončit...A já..mám strach že to nedokážu...tak moc ho miluju a vím že je to možná i sobecké..Když ve svým podstatě "nejsem schopná kvůli muži přestat"
Je mi smutno ze sebe samé ale ne tolik, aby mě to dohnalo k detoxu..
Předem děkuji za odpověď. :)

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Přestože se příběhy uživatelů drog mohou v mnohém lišit, Vaše situace, pocity a rozpory, které popisujete, se jeví jako příznačné projevy závislosti, které by mohly sloužit, jako učebnicový příklad.
Na nic se neptáte, proto Vám nechci nic podsouvat, kromě doporučení, abyste kontaktovala odbornou podporu a pomoc, zavolala do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra, ve kterém si na rozdíl mnoha ostatních služeb i v náročné pandemické době můžete domluvit brzký termín osobního pohovoru.
Při něm, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí užitečné kroky, které pro sebe můžete podniknout, bezplatně, nezávazně a bude li to Vaším přáním, zcela anonymně. Získáte, pochopení, podporu a pomoc, aniž by Vás kdokoli k čemukoli přemlouval, nebo na Vás jakkoli tlačil, s respektem k Vám i životnímu stylu, který jste zvolila.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen