Jak silný stav
ZdenkaZN
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak silné halucinace mohou být z pervitinu ?
Že třeba člověk nepoznává realitu od halucinací, a podobně..
prosím, předem děkuji za odpověď. Hezký den.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdeňko, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že se ptáte. Halucinace, sluchové, pocitové, někdy i periferně, nebo přímo vizuální, pocity ohrožení, strachu, atd., se při požití pervitinu mohou dostavit a někdy mohou přeznívat i do doby, kdy intoxikace vymizí, v horším případě se tak může nastartovat, rozvinout, nebo prohloubit psychické onemocnění, ze kterého může být obtížné se úplně uzdravit.
Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně jako se důsledky jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
V souvislosti s užíváním psychostimulantů, mezi které pervitin patří, ale i halucinogenů, konopných a dalších drog, bývají nejohroženější lidé, kteří v sobě z nejrůznějších důvodů nosí předpoklady k psychickým poruchám.
Toxickou psychózu, halucinace a další nepříjemné stavy ale může mít po požití pervitinu i člověk, který se předávkoval, nebo drogy kombinoval, podcenil pitný režim a potravinový servis, ale také člověk, který protáhl "jízdu" déle, než přes jednu noc a neodpočinul si, atp.
Další příčinou mohou být nejrůznější, často velmi nebezpečné příměsi, kterými distributoři kvůli většímu zisku ředí. Psychicky křehčí člověk však může projít toxickou psychózou i když užil malé množství naprosto "čisté" drogy.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
Další odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačín takto? Pokud trpíte popsanými symptomy, napište, můžeme se podívat, co s tím.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.