Strach
Lil.silva
Dobrý den nez se vydám k odborníkovi chci napsat tady.Prosim.vas můj přítel mi dával do outi jídle bez mého vědomí extazi,lsd kvůli sexu od té doby se se neustále bojím si od něj cokoli vzil,pokaždé když to odeznivalo jsem měla panicky strach že umřu,že se něco stane atd...uz je to víc než měsíc od poslední a ja se stále bojím toho pocitu že se to může vrátit neustále se budim,city k němu se mi oddělili a to z toho že se bojím prosím vás měla bych zajít k lékaři ať mi stoho pomůže ven.dekuji moc za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Silvo, dobrý den,
je dobře, že píšete.
Užití jakékoliv drogy je vždy nepřirozeným zásahem do organismu, včetně psychiky, i když člověk užije vědomě. Pokud jste Vy užívala, bez toho, aniž byste to věděla, nebyla jste na to vůbec připravená, může to udělat své. Popisujete pocity strachu, úzkosti, které ve Vás přetrvávají, nemůžete spát, budíte se hrůzou. Doporučuji k lékaři zajít. Víte kam?
Pokud potřebujete doporučit kontakt, tak se prosím ještě ozvěte a uveďte, jaká města máte v dosahu.
Teď je na prvním místě se dát do pořádku. Pokud byste chtěla přítelovo chování řešit, odkážeme Vás na pomoc bezplatné právní poradny. To, co udělal určitě v pořádku není.
Tak se držte, pokud budete potřebovat, klidně ještě napište, jsme tu pro Vás.
Markéta