lecba
Martin
Hezky den, nezvladam abstinenci na heroinu i kdyz nejhorsi priznaky pominuli ma chut me donuti si jednou za dva dny zakourit (pres alobal) mam dotaz zda je mozne lecit se anonymne za pomoci leku (subutex) ???? Jsem z Ústi nad Labem moc dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jste dobrý, že jste sám vůbec dokázal omezit užívání heroinu. To se jen tak někomu nepovede. Myslím, že je také rozumné říct si, kdy už to člověk sám nezvládá a kdy potřebuje něčí pomoc. Ptáte se na anonymní subutexovou léčbu. Podařilo se mi v Ústí sehnat dva kontakty, ale ani jeden nefunguje anonymně. Nezapomínejte, že Subutex je lék na předpis a je tedy nutné evidovat, kdo ho užívá. Těžko tím pádem seženete zařízení, kde byste ho dostal anonymně. Zařízení jsou ale vázána lékařským tajemstvím, takže myslím nemusíte mít strach, že by byla Vaše osobní data nebo informace o Vás nějak zneužity. Tak tedy, v Ústí je možná subutexová léčba v K-centru, ve Staré ul. 1, tel. 475 210 626 a dále také na psychiatrickém oddělení na tel. 475 683 141. Zkuste si tam zavolat, snad Vám bude některý z programů vyhovovat. Kdyby ne, ještě se ozvěte, zkusíme vymyslet něco jiného. Hodně štěstí a trpělivosti.