jsem čistá rok
Soňa
Dobry vecer chtěla bych se zeptat,bude to rok co jsem nemela zadnou drogu
kourila jsem 3 roky kazdy den travu a 3 roky mi do cesty prichazeli drogy ,nikdy jsem nebyla uzivatelka drog ,ktera brala kazdy den..Ze zacatku to byla zvedavost ,vzdycky me zajimalo co to semnou udela jaky budu mit pocity a kam me to zanese ,zda mi to otevrene nejake dvere v mysli,zacla jsem jezdit na drumnbass kde bohuzel skoro nikdo neni cisty po pul roce jezdeni na akce jsem to zkusila exteza po tom uz kazdou akci jsem si trochu dala ,po dalsim pul roce jsem vyzkousela s kamaradkou kvuli testu do skoly na gymplu pervitin dalsi tyden jsme si dali znova a druhy den znova dalsi 2 mesice jsem to nemela potom jsem si dala a potom 3 mesice byla pauza a pak jsem si dala dvakrat za sebou dohromady jsem mela pervitin 10krat zza tu moji dobu co jsem se setkala s drogami,dalsi moji zkusenosti byl kokain na kterem jsem si udelala zavislost zacla jsem uzivat s pritelem kazdy vikend nemohla jse mse dockat vikendu stale jsem na to myslela,pak kdyz prisla maturita a bylo volno tak jsem to snupala i o volnu abych toho stihla co nejvice ,ted si uvedomuji ze to uz bylo spis pro ten pocit"blazenosti" a toho ze si proste neco dam do nosu,vyzkousela jsem i speed ,mko ,jednou v zahranici crack a v neposledni rade ketamin dvakrat,kdyz se semnou pritel rozesel mela jsem vztek a sjela jsem se tenkrat chtela jsem vsechno zahodit ale rozhodla jsem se odjed do zahranici abych si srovnala myslenky a hodila se do klidu jenomze tam jsou vyzkousela houbicky stale jsem tam hulila travu a ten crack ktery jsem si myslela ze je to kokain jelikoz mi to bylo receno..no nic muj problem je takovy ze od jiste doby co jsem se rozhodla ze uz to nikdy nikdy nestrcim do pusy ci nosu zacla jsem nehorazne trpet depresema a zacli mi panicky ataky nekdy zniceho nic mam totalni vztek ,pritom mam krasny zivot ,zarazuji vdecnost,medituji ,studuji na vysoke pri tom pracuji..Chtela bych se zeptat zda proste to je jen dusledek toho ze jsem takhle tri roky blbla dekuji predem

Odpověděl: Amrit Sen
Soňo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Máte můj obdiv a respekt, že jste se s drogami dokázala rozloučit, a že se držíte. Jestli mají Vaše potíže souvislost s předchozím užíváním, nebo s důvody, pro které jste možná začala drogy užívat, takto na dalku my, ani nikdo jiný, nerozpoznáme.
Co je však jisté, že pokud byste se k drogám vrátila, Vaše stavy by se zhoršily a nabraly na intenzitě, pokud ne okamžitě, tak velmi záhy a mohlo by dojít k rozvoji a prohloubení závažného psychického onemocnění, ze kterého byste se už nemusala uzdravit.
Doporučuji Vám odhodit zbytečný ostych a co nejdříve si o všem otevřeně promluvit s odborníkem, psychiatrem, nebo psychiatrem - adiktologem. To může být start k Vašemu úplnému uzdravení.
Kdybyste potřebovala nasměrovat, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám pomůžeme šikovného odborníka najít.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen.