pomoc substitucí akutně
Ivo
proč se lékaři odvolávají jeden na druhého a jak argumentovat ohledně akutního předpisu než budu zařazen do programu substituce,jsem v pořadí.Kam v mém okolí? pro suboxone.

Odpověděl: Amrit Sen
Ivo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Bude to tím, že opiátové substituční léky jen tak někdo předepisovat nemůže. Tyto léky spadají pod speciální zákon, který udává parametry, indikaci, okolnosti a způsob předepisování i jejich distribuci, která by měla být přísně kontrolována.
Pokud budete zkoušet vymámit substituci z lékaře mimo specializovaný substituční program, nezbývá, než argumentovat pravdou, která je nezbytná.
Lékař, který takové léky předepíše, musí podrobně znát Vaši anamnézu i příběh, a k tomu jednorázová návštěva zdaleka nestačí. Chápu, že to může být velice obtížné, ale nejspíš Vám nezbyde, než se v dnešní covidové době opásat trpělivostí a s pracovníky programu průběžně komunikovat. Zároveň nejlépe docházet a konzultovat situaci s pracovníky nejbližší adiktologické ambulance, kontaktního centra, nebo AT poradny.
Kontakty:
Substituční centrum PREVENT
substituční léčba - metadon, subutex, suboxone
Matice Školské 17
370 01 České Budějovice
Telefon: +420 387 730 459
Mobil: +420 727 885 788
Web: https://www.prevent99.cz/sc/
Centrum adiktologických služeb
Poradenské centrum Auritus
Kontaktní centrum
Farní charita Tábor
Ambulantní program
Klokotská 114
390 01 Tábor
Telefon: +420 381 255 999
Web: http://www.auritus.cz
Ambulance pro léčbu alkoholismu a j. toxikománií
Psychiatrická AT ambulance
Nemocnice Tábor
Světlogorská 2764
390 05 Tábor
Telefon: +420 381 262 497
Web: http://www.nemta.cz/psychiatricke-oddeleni/ambulance
Další odkazy:
http://www.olecich.cz/encyklopedie/co-je-to-recept-s-modrym-pruhem-a-na-co-se-pouziva
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2008-54
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
jsme tu pro Vás. Amrit Sen