přestřel???
maruš
Dobrý den. Zajímalo by mě jak poznám, že jsem si vzal až moc velkou dávku? Také co bych neměl po užití pociťovat? a jako poslední-Dá se poznat jestli jsem si dal i trochu vzduchu? Pokd ano, tak jak? děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Maruš, zdravím Vás,
díky za důvěru. Omlouvám se, položil jste otázku, na kterou se nedá jednoduše odpovědět. Nepíšete, jakou drogu máte na mysli, syptomy předávkávání se u každé drogy liší. Společné mohou mít pocity diskomfortu, tedy že se člověk necítí dobře, nebo je mu zle. To ale dokáže způsobit i toxická psychóza, vyčerpání, nebo zdravotní indispozice.
Předávkování, pokud včas nezasáhne lékařská pomoc, může vést až k nevratným zdravotním poškozením a úmrtí.
Co nemáte po drogách cítit? Věřím, že nejde o žert, byť by tak otázka mohla působit.
Zda se dá poznat, jestli jste si neaplikoval "trochu" vzduchu? Záleží na tom, kolik, jestli má jít o stopové množství, pak nemusíte poznat nic, má li ho být víc, můžete i zemřít, například v důsledku embolie.
Internetové poradenství má své limity. Pokud chcete dostat relevantní odpovědi na konkrétněji specifikované otázky, dopručuji Vám nejlépe oslovit pracovníky nejbližšího kontatního centra pro uživatele návykových látek, nebo pracovníky spádového terénního programu.
Nejspíš jsem Vás neuklidnil, věřte, že nešlo lépe.
Přeji hodně štěstí a především, buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen