Nitrožilní
Rocco
Dobrý den.
Mám dotaz začínám s nitrožilní aplikaci pervitinu. Poprvé jsem se asi netrefil protože mě bolí ruka. Nevím co mám dělat. Bojím se že s tou rukou budu neco mít. Jak vůbec poznám že jsem se netrefil. Děkuji za odpověď. Hezky den

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, na dálku to moc nepoznáme. Nejlepší by bylo, aby Vaši ruku viděl někdo znalý, posoudil, co se děje, případně ošetřil a doporučil co a jak dál.
Pokud se Vám nechce k Vašemu lékaři, doporučuji zajít alespoň do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele drog a kolegům ruku ukázat. V K-centrech pracuje i zdravotní personál a mají k dispozici zdravotní materiál. Víte kam u Vás zajít?
Ničeho se nebojte, Káčka se dají využívat zcela nezávazně, anonymně, bezplatně.
Pokud nevíte, kde u Vás Káčko je, napište, jaká města máte poblíž, pošleme Vám kontakt. Nejednom, že Vám ruku mohou ošetřit, ale také Vás mohou poučit, jak správně aplikovat a dostat čistý sterilní injekční materiál + další dezinfekční pomůcky. Pokud jste se rozhodl injekčně užívat drogy, můžete to dělat tak, abyste si méně uškodil.
MK