marihuana přejídání 2part
andrulinka
Dobry den, dekuju za odpoved na minulý dotaz (záchvaty přejídání po marihuane) od Gabriely Minařík. Chtěla bych upřesnit,že nějakých těch půl roku hulím jeden a tentýž druh trávy. Jen reakce mého těla se nějak změnila. Jinak interval (3xdenně) je pořád stejný....

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, andrulinko,
díky za upřesnění. Bohužel pro vás pořád nemám jinou odpověď, než že se to holt stává. Musím dodat, že hulit 3x denně, není zrovna málo. Jak dlouho takto hulíte? Píšete, že se chuť na jídlo objevila až v posledních týdnech. Sice jen po té, co si zahulíte, ale lze to takto jednoduše spojovat, pokud hulíte 3x denně? Napadá mě, že by mohlo jít třeba i o jiné důvody - budu hodně střílet od boku, tak to prosím berte s rezervou, ale nemohla byste být třeba těhotná? Nemá někdo v rodině zdravotní problémy, které by s jídlem souvisely? Někteří lidé trpící poruchou funkce štítné žlázy mohou mít větší chuť k jídlu a přitom nepřibírat apod. Takže možná by také nebylo od věci oslovit praktika, říct mu pravdu o užívání marihuany, ale také mluvit o tom, že se potíže objevily až poslední dobou a že nechcete nic zanedbat. Co vy na to?
Gabriela Minařík