...éčko
Kit_Kat
S kamarádkou sme přemýšleli o tom, že by sme zkusili extázi. Dalo by se říct, že kouřim marihuanu už tak třetí rok a poslední dobou jsem dostávala myšlenky na něco jinýho. Chci zkusit něco novýho a tak jsem se rozhodla že to bude éčko. Chci to jen zkusit a jsem si na 100% jistá, že se ze mě závislá nestane, protože mám kolem sebe dost odstrašující případy. Ale píšu proto, že jsem se chtěla zeptat jestli se dá nějak poznat, jestli to co si vezmu není nějakej shit :o/ ???

Odpověděl: Jana Justinová
Asi nečekáte, že Vám tenhle experiment posvětím, že ne? Samozřejmě nemůžete vědět, jestli do toho spadnete, nebo ne! Když už tři roky kouříte marihuanu a táhne Vás to k dalším drogám, tak to zas tak pod kontrolou asi nemáte, že ne??? V každém případě, i kdyby jste si fakt dala jen jednou, tak i to jednou Vám může způsobit pěkné potíže. Jednak může být v extázi přimícháno něco nebezpečnějšího, jednak je extáze schopná rozjet epilepsii nebo psychické problémy, ke kterým můžete mít dispozice, ale bez ní by se pravděpodobně neprojevily. Ještě se přesně neví, co všechno tahle látka způsobuje, protože je poměrně nová... Takže být Váma, zkusila bych se bez takového experimentu obejít. Ale jestli tedy nevidíte jinou cestu, na některých party, kde se extáze prodává, probíhá také její testování (dělají ho např. Podané ruce z Brna nebo Drop-in v Praze), takže by bylo dobré aspoň dodržet takovouhle kontrolu. Řeknou Vám, co daná tableta obsahuje a jestli je životu nebezpečná. Dělejte tedy jak myslíte, ale myslím, že nejlepší by bylo se na takové experimenty vykašlat úplně...