problém s hr.automaty
syner
Nevím co mám dělat,když manžel hraje výherní automaty. Prohrává dost penez, lže, nechce o tom mluvit, dělá že se nic neděje, že je všechno v pořádku, ujištťuje, že je nehraje.Myslí si,že nic nevím. Děkuji za jakoukoliv pozitivní radu, anonymka. :-/

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to je těžké, když někdo nechce svůj problém vidět, nevidí ho.Ale zrovna u hracích automatů jsou přeci objektivní důkazy toho, že s nimi má problém, ne? Jak Vám obhájí prohrané peníze? Kam je podle něj dal? Co takhle nabídnout mu, že když to tak tedy není, budete mít kontrolu nad financemi Vy? Přistoupil by na to? Mluvili jste o tom, že o něj prostě máte strach, že chápete, že každý člověk má nějaké slabosti, ale kdyby třeba došel k nějakému odborníkovi, nemusí to třeba zajít tak daleko? Měl už někdy v minulosti obdobné problémy? Zkuste napsat víc a třeba něco vymyslíme. zatím hodně trpělivosti.