sestra
števo
Dobrý den,aktualne bydlim s matkou a sestrou. Je mi 35 a před dvěma měsíci jsem se zase přestěhoval k matce. S tátou se rozvedli a protože na tom není dobře po psychické a i po finanční stránce. Řekla mi o výpomoc a já se rozhodl je podpořit. Sestře je 16 let a má problémy s drogama a alkoholem.Poznal nsem to už po pár dnech. Snažil jsem se mluvit s ní,no moc to nešlo a mamka,která sama bere docela silný prášky na psychiku (alprazol) s tím nic moc nenadělá mi přijde.

Odpověděl: Amrit Sen
Štěvo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Rozumím tomu, že jste se ocitl ve velmi náročné situaci, v samém středu problémů.
Předpokládám, opravte mě, jestli se pletu, že problémy maminky a sestry nejsou jediné a že kromě nich máte i své vlastní...
Na nic se neptáte, proto, jestli máme pomoci, například v nasměrování k odborníkům, kteří mohou případnou podporu a pomoc poskytnout bezplatně Vám, sestře, nebo mamince.
Bude fajn, když napíšete, co máte na srdci a s čím konkrétně Vám můžeme pomoci.
Přeji Vám vše dobré, jsme tu pro Vás, držím palce.
Amrit Sen