Alkohol v moči
Ondřej
Prosím vás jsem na substitučním programu beru suboxone ale včera večer jsem si dopřál 2 skleničky vína večer a dnes je byl na moči k vůli drogam tak se chci zeptat jestli mohu být klidný jestli nezjistí alkohol v moči děkuju moc s pozdravem Ondřej

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
před momentem jsem reagovala na Váš první dotaz, zřejmě jste nedopatřením poslal totožný dotaz 2x.
Pro jistotu kopii odpovědi přikládám i sem.
Kopie:
Bohužel, neumím na Vaši otázku odpovědět, protože netuším, o jaký typ testu jde a co všechno má zjišťovat.
Pro příště doporučuji abstinenci držet od všeho, ať se ušetříte zbytečnému stresu, jak testy dopadnou nebo nedopadnou. Rozhodně by byla škoda, abyste byl z programu vyloučen.
Mějte se hezky, ať to pro Vás dopadne dobře a příště si to raději rozmyslete.
MK