Marihuana a darování krve
Rass
Zdravím, můj přítel kouří v bytě marihuanu (výjímečně se mi ho povede vyhodit na balkon, ale to opravdu málokdy).
Příští týden jsem plánovala jít darovat krev a chtěla jsem se zeptat jestli něčemu vadí to, že jsem prakticky pasivně hulila taky.
Děkuju za odpověď

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Co se týče vašeho pasivního kouření marihuany spolu s přítelem - ne, na darování krve to nebude mít žádný vliv a na testech na THC byste pravděpodobně také neměla žádný nález.
Je jistě dobře, že jste v tomto ohledu zodpovědná, nicméně by bylo dobré kdybyste se na vašem místě zamyslela ještě nad celou situací. Například jestli je opravdu nutné aby přítel dělal něco co vám není příjemné a zdali by třeba nebylo možné abyste se společně dohodli na nějakých pravidlech. Když nemáte zájem dýchat kouř z marihuany, nebo z čehokoliv jiného, měla byste v tom být respektovaná.
přeju vám hodně zdaru ve vaší situaci
za Drogovou poradnu
Marie Saudková