Relaps
Sony
Dobrý den,
Před 9 lety jsem se léčil, ambulantní formou, ze závislosti na pervitinu, který jsem užíval nitrožilně ( asi 0,7g denně). Docházel jsem 2x týdne, 4 roky. Moc mě to pomohlo. Nicméně, asi 3x do roka, jsem i tak míval relaps. Vždy jsem to zvládnul. Nikdy jsem se nerozjel.
Před Vánoci, jsem relapsnul, ale tentokrat, se mě to nedaří zastavit. Nejsem ani zdaleka na takových dávkách, jako před lety. Daří se mě i na pár dni vysadit. Ale ne přestat. Užívám opět nitrožilně.
Mám milující ženu a tři skvělé děti. Výbornou, světle placenou, práci. Potřebuji z toho drogového kolotoče vystoupit, ale nevím jak. Rodina, je na mých příjmech závislá, takže do práce chodit musím. Potřeboval najít takovou cestu, aby se o tom nikdo nedozvěděl. Ani moje žena. Nemohl bych ji takhle zklamat. Vidí ve mě čestného a silného chlapa.
O jednu rodinu, už jsem díky své závislosti, před lety přišel a nechci, aby se to opakovalo. Nechci se vrátit k těm šílený dávkám. Do toxických psychóz. Rozbodaných žil. Pamatuju si, jaké peklo to bylo. Nechci přijít to to, co jsem za léta vybudoval.
Poradíte?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Je dobře, že se nad svojí situací zamýšlíte. Ano je vážná a jak píšete, brzy můžete být tam kde před lety. Proto se v léčebných zařízeních spíše doporučuje úplná abstinence a ne kontrolované užívání. Pak se dá situace mnohem lépe dlouhodobě zvládnout.Pokud někam docházíte tak máte podporu a relaps můžete přestát a vydržet.
Bylo by dobré abyste si co nejdříve našel zařízení kam budete moci docházet. V znovunastolení abstinence budete potřebovat podporu. Níže vám posílám kontakty na zařízení, kde byste mohl absolvovat ambulantní formu léčby.
Ambulantní léčby:
AMBULANTNÍ LÉČBA
PRAHA - PODOLÍ
Jiří Bouška
adiktolog
Adiktologická ambulance Praha-Podolí
Pod Vyšehradem 1
140 00 Praha 4 - Podolí
Mobil: 739 639 119
E-mail: podoli@magdalena-ops.cz
PREV-CENTRUM, Z.Ú.
Adiktologická ambulance Sananim
mobil: 724 521 913
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
Píšete, že nechcete aby se vaše žena cokoliv dozvěděla. Rozumím tomu, ale nemělo by to tak být za každou cenu. Pokud jí začne být něco divné, budte k ní určitě otevřený.
Přeji vám hodně štěstí v rozhodování a v abstinenci
pokud byste cokoliv potřeboval určitě se ozvěte.
za Drogovou poradnu
Marie Saudková