Falešná pozitivita
kushqueen
Dobrý den, dostala jsem se do poměrně složité situace, přítel si myslí že beru pervitin (on sám uživatel je). Pervitin jsem nikdy nepožila (aspoň ne vědomě). Měla jsem možnost udělat si test na drogy, který jsem s radostí podstoupila, jelikož mám čisté svědomí a věděla jsem že bude negativní, opak byl pravdou.. Denně kouřím trávu, takže THC vyšlo pozitivně,vše ostatní vyšlo negativně, ale pervitin byl pozitivní,vůbec to nechápu,přítel mi samozřejmě nevěří (já sama bych taky nevěřila). Hledala jsem si důvody falešné pozitivity, ale nic z toho nemohlo mít za důsledek moji falešnou pozitivitu. Přemýšlela jsem,jestli to není z něj, když jsme měli sex,jestli se z něj něco nevyloučilo do mě, nedokážu si to vysvětlit.. Bohužel jsem párkrát příteli zalhala,takže mi pochopitelně nevěří,ale teď mluvím pravdu a on mě má za smažku.. Myslíte,že je možné,abych byla pozitivní z něj? Nebo vás napadá nějaký jiný důvod? Jsem z toho zoufalá,předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za zajímavý dotaz.
Myslím, že možnost kdy se do vás dostane pervitin z přítelova těla při sexu můžete rovnou vyloučit. Množství v tělních tekutnách je tak malé, že ho mohou zachytit jen testy. Tímto malým množstvím se ale nemůže intoxikovat nikdo jiný.
Další možnosti jak se pervitin mohl dostat do vašeho těla jsou následující:
mohla jste ho vypít s nějakou tekutinou, případně se mohl dostat do něčeho co jste kouřila. Pervitin má hořkou chuť takže v jídle nebo v nápoji by muselo být množství jen velmi malé. Ale i tak malé množství může test zachytit. Zkuste si vzpomenout, jestli jste někdy neměla nápadné zlepšení nálady, příval energie, sníženou potřebu spánku, skvělé nápady atd.
Tyto příznaky by mohly ukazovat na to, že se pervitin dostal do vašeho těla. Je docela dobře možné, že jste si toho nevšimla. Doporučila bych vám sledovat tyto příznaky dál a test cca za týden zopakovat.
V případ jakýchkoliv dalších nejasností a dotazů se na naás bez obav znovu obraťte.
Přeju vám hodně štěstí v řešení celé situace.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková