Drogy
Soxik
Dobrý den já jsem uživatelem pervitinu a mám soudně danou probačni a ta mi bohužel musí dávat testy na přítomnost drog a moje otázka zní jak nebo jakou dobu před tím musím dát stopku abych nebyl pozitivní děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
asi by bylo lepší nebrat, ale to asi víte.
Pokud se jedná o detekci pervitinu, tak orientační údaje jsou přibližně takto:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Berte tyto údaje pouze jako údaje orientační, je to velmi individuální a může se to u různých jednotlivců lišit. Také záleží na frekvenci a množství konzumace, na kvalitě konzumované látky a na schopnosti organismu.
MK