Aplikace pervitinu do žíly
Tony Ferony
Zdravým mám kamarádku která si aplikovala do žili pervitin a teď ji to místo zatrvrdlo a nateklo aplikovala si to do žily levé ruky co s tím má

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, zdravotní problémy těžko objektivně vyhodnotit na dálku s minimem informací. Mohla si aplikovat mimo žílu nebo žílu nějak poškodit. Bylo by rozumné, aby kamarádka, pokud nechce jít k lékaři, došla alespoň do Kontaktního centra pro uživatele drog a ruku pracovníkům Káčka ukázala. Obvykle v těchto zařízeních pracuje zdravotní personál nebo je přinejmenším v těchto potížích proškolen. Káčko se dá navštívit zcela nezávazně, bezplatně a lze i anonymně, takže se není čeho bát. Ruku jí ošetří a dostane informace, jak se o ruku dál starat, také jak příště aplikovat bezpečněji.
Víte kam u Vás zajít? Pokud ne, napište města, jaká máte v dobrém dosahu, pošlu Vám obratem kontakt.
V případě, že jste z Prahy, můžete zajít do našeho Káčka na Smíchově:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou.
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby ještě napište.
S pozdravem, MK