Informace
Alex
Dobrý den,potřeboval bych od vás pomoct. Mám zavisleho bratra, drogy už bere několik let. Má domluvenou léčbu v Červeném dvoře, ale bohužel až za tři měsíce. Ale mluvil jsem s místní doktorkou, že možnost je nastoupit dříve, ale musel by s detoxu. Proto vás informuji, zda by jste neměly na detoxu jedno místo, jen aby mohl nastoupit léčbu. Děkuji za pochopení, s pozdravem Sxxxxx Alexandr

Odpověděl: Markéta Kordová
Alexi, dobrý den,
organizace SANANIM, která provozuje tuto Drogovou poradnu má sice několik zařízení a různé typy služeb, více zde www.sananim.cz - bohužel, detoxifikační jednotku nemáme. Ty bývají v rámci léčeben a nemocnic, jelikož je to zdravotnické zařízení.
Bratr se může zastavit v nejbližším Kontaktním centrum pro uživatele drog a nechat si se zprostředkováním detoxu pomoci. Nebo se sám může podívat do databáze zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat DETOXIFIKACE a zkusit obvolat všechna detoxifikační oddělení, zjistit, zda je někde volné místo.
Přeji, ať se Vám podaří brzy vše potřebné zařídit.
Za Drogovou poradnu, MK