Injeknčí aplikace pervitinu
Nolife
Dobrý den, chci se zeptat kamarád mi 2x střelil (vpichl injekčně) pervitin jednou jen tak čtvrt čáry nic to bylo po prvé o den později celou čáru a taky nic. Jako ze jsem necítil ten stav rauše ze začátku jak se říká ze má být a ani jsem nebyl moc najetej je možný ze mám chybný žily? Vím ze to udělal správně on si to dával taky a byl najetej a proste měl ten dobrej stav tak sem si říkal když už to skusim tak sem od toho čekal víc. Díky za info předem

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Nolife,
děkujeme vám za váš dotaz.
Popisujete užití drogy při kterém jste ale neměl žádné pocity jako byste si vzal drogu. Bohužel nepopisujete jestli jste byl více aktivní, případně jestli jste měl sníženou potřebu spánku atd. Z vašeho dotazu cítím zklamání, možná jste tedy od drogy čekal něco úplně jiného. Přesně nevíme také jakou látku jste užil a proto je těžké odhadovat jaké by měly být příznaky. Droga také může různě účinkovat na různé osoby. Určitě nemůže být problém ve vašich žilách. Droga se do vašeho těla dostala, ale očekávaný účinek nepřinesla. Možná budte nakonec rád, že to takhle dopadlo. Zkuste hledat něco jiného co vás potěší a naplní.
kdybyste ještě cokoliv potřeboval určitě se na nás obraťte
za Drogovou poradnu
Marie Saudková