Hnede rty
Mthmrph
Dobry den, rekreacne uzivam pervitin a pokazde kdyz se sjedu, mam popraskane hnede rty. Zajimalo by me jestli je jejich hneda barva zpusobena dehydrataci, nebo je pricina nekde jinde?

Odpověděl: Amrit Sen
Mthmrph, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný určit příčinu zmíněných projevů a potíží. To dokáže pouze lékař, po odborném vyšetření, pokud je seznámen se všemi okolnostmi, které by mohly s popsanými symptomy souviset.
Popraskané rty nahrávají vysušení, s "hnědnutím" to může složitější, dehydratace, která často užívání pervitinu provází, je jednou z možných příčin.
Doporučuji Vám tedy striktně dodržovat pitný režim a pokud by se tak dělo dál, poradit se s lékařem. Nicméně, opravte mě, jestli se pletu, problémů a potíží máte možná víc. Nebude od věci Vaši situaci zcela nezávazně, lze i anonymně, probrat s pracovníky některého zařízení, které poskytuje poradanské konzultace a další bezplatné služby uživatelům návykových látek.
Nesejde na tom, jestli zvolíte kontaktní centrum, terénní program, adiktologickou ambulanci, nebo AT poradnu.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.