rodiče mi jdou po krku!!!!
malá jana
Dobrý den, je mi 16 let a hodne hulím,piju,kouřím,zobu éčka...Rodiče mi už několikrát vzali vzorek moči na rozbor.kontrolují vždy jen THC a mi se zatím vždy podařilo sehnat čistou moč a dát jim to.zatím jsem vždy byla negativní.ale dnes mi vzali moč fakt hooodně nečekaně.hulím už nějakých pár týdnů v kuse a mám strach,že mě zabije,až zjistí,že jsou pozitivní.nebyla to moč ranní,ale nekdy odpoledne a já jsem do lahvičky načůrala asi tak 30% moči a zbytek jsem dolila vodou.chci se zeptat,jestli je tady nejaká možnost,že by byly negativní.a taky bych moc ráda věděla,jak ten test probíhá.jestli jen strčí do lahvičky nějaký štítek a on se nejak zabarví,nebo jak to dělají.protože uvažuju o fíglu vyrobit si nějakou žlutou tekutinu v barvě moči a dát jim to.tak jestli by to v nemocnici poznali.moc vám děkuji za odpověď,budu čekat.

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám pro vás špatné zprávy. Pokud to testují v laboratoři, tak rozhodně poznají, že se jedná o zředenou moč. Pokud jim dáte obarvenou vodu, tak to nepoznají, jen když budou úplně bl... Navíc - i ty testy co jsou jen papírek tak mají testovací a kontrolní oblast. Když se nezobrazí proužek v kontrolní oblasti - je zjevné, že se nejedná o moč, nebo s močí někdo manipuloval (třeba jí naředil). Víte - tak mě napadá - že z logiky toxikologických testů vyplívá, že ten, kdo je testován se bude pokoušet to nějak ošidit. Protože - obyčejně se jedná o testování nedobrovolné, nebo o testování ze kterého vyplívají nějaké nepříznivé okolnosti. Takže výrobci testů a laboratoře s tím počítají a automaticky ověřují, zda se jedná o moč, zda není moč zředěná - někdy se i hledají metabolity typické pro ženy, nebo muže. Také se často kontroluje teplota moči, hustota, ... Existuje takový vtípek, jak setra říká testovanému: "Tak pane Vomáčka, toxikologické testy máte sice negativní, ale jste těhotný. Našli jsme ve vaší moči hormon, který je typický pro těhotenství." Sečteno a podtrženo: Pokud vás rodiče budou testovat, existuje jen jedinná rozumná varianta, jak tím projít. A to je nebrat, nehulit, nezobat pilule. Jinak vám to spadne na hlavu. Buď teď, nebo příště. A jak to tak pozoruju, tak se možná uvidíme. :-( Dobrá zpráva ale je, že nekoušeme. :-) P.s. Za svoje ftípky se omlouvám. Kdybyste měla dojem, že byste se s tím chtěla pokusit něco udělat dřív než vás rodiče zabijou, stačí se ozvat. :-)