Otekla noha
Ruzicka1609
Dobry vecer mam dotaz ja jsem si aplikovala drogu(pervitin)do nohy do kotniku a hned po aplikovani zacla noha palet ale k nevidrzeny a ted ji mam 3dny oteklou moc to boli a v litku podel te zily citim nejakou boulicku a z te boulicky smerem dolu citim tu bolest noha je zarudla a cevena otok neopadava ani po ledovani muzete mi nejak poradit dekuji moc

Odpověděl: Amrit Sen
Růžičko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Doporučuji Vám na nic nečekat a vyhledat lékařskou pomoc, ušetříte si další komplikace, v krajním případě i ztrátu končetiny, nebo života.
Další možností je bez otálení zajít do nejbližšího kontaktního centra pro uživatele návykových látek a nechat se bezplatně, lze i anonymně, ošetřit. Nevýhodou však může být, že jeho zdravotníci, kromě jiného, nemohou předepisovat antibiotika, ani další léky, která budete možná potřebovat. Hlídejte si tělesnou teplotu, pokud by měla být zvýšená, jednejte bleskově.
Užitečné odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.