Zhulený několik dní
Setam
Dobrý den,
Potýkám se s problémem ohledně toho, že jsem před několika dni kouřil joint s kamarády. Ovšem stav zhulení stále přetrvává. Sice méně, ale i tak je to dost nepříjemné. Bojím se aby to nebylo permanentní.

Odpověděl: Amrit Sen
Setame, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše potíže a z nich vyplývající obavy. Někdy se stává, především však lidem, kteří v sobě nosí z nejrůznějších důvodů předpoklady k psychickým poruchám, že se popsané, nebo obdobné potíže dostaví.
Většinou však, pokud se takto zasažený vyhne všem psychotropním látkám, včetně akoholu, tyto projevy v horizontu hodin, dnů, nejpozději týdnů, samovolně vymizí. Jak jsem psal, někdy THC, ale i například psychostimulanty, nebo halucinogeny, dokáže člověku nastartovat psychoickou poruchu, v horším případě rozvinout, nebo prohloubit psychické onemocnění, které může být obtížně léčitelné.
Zkuste zachovat klid, odpočinout si a rozhodně si dát od drog na co nejdelší čas oraz, nejlépe se jim však nadobro vyhnout. V opačném případě byste riskoval možná ještě závažnější potíže, v krajním případě, že se nadobro zblázníte.
Pokud i nyní nepříjemný stav trvá a je obtížně únosný, vyhledejte lékařskou pomoc, nejlépe psychiatra, ještě lépe psychiatra - adiktologa už teď.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na šikovné diskrétní odborníky, obratem pošleme.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
https://koncimshulenim.cz/
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici,
Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.