Léčba závislosti na drogách
Kate
Dobrý den, jde o mého syna (18),je závislý, myslím že poměrně dost. Včera mě oslovil, že se chce léčit ústavně, že už nemůže takhle dál, ale já mu bohužel už nevěřím, nicméně ho chci podpořit, jenže on nemá telefon, přístup k informacím. Vím, že by si měl vše vyřizovat sám, ale nemá jak, je téměř bezdomovec. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Kate,
je bezvadné, že si syn sám řekl o pomoc, to je velmi důležité.
Nejrozumnější bude, když se obrátí na nejbližší kontaktní centrum pro uživatele drog (tvz. Káčko), tam mu se vším pomůžou. Dostane kontakty, může využít telefon a internet. Když mi napíšete, kde žijete, kde se tedy spíše nachází Váš syn, pošlu Vám kontakty, kam se může zcela bezplatně a nezávazně obrátit.
V případě, že je v Praze, může se obrátit na naše K-centrum.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Jak jsem zmínila výše, pokud je syn jinde, napište, jaká města (větší) má poblíž. Kontakt obratem pošleme.
S pozdravem, MK