DROGY NA VELKÝCH ŠKOLÁCH
rodiče žáků ZŠ Pražačka
Obracím se na Vás s dotazem a radou.Škola, kterou navštěvují naše děti má dnes řádově 300 žáků, v každé třídě s počtem kolem 20ti. V úterý 23.9. již v 15,00hod má být zastupitelstvem pro Prahu 3 odsouhlaseno její zavření a přesunutí našich žáků do tzv."šestistovkové školy" Na Chmelnici, kde budou samozřejmě vyšší počty žáků ve třídách.Jaký je Váš názor a zkušenosti s problematikou drog na velkých školách, s vyšším počtem žáků ve třídách?

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi máte pravdu, menší dobrá škola, je jistě lepší, než špatná velká. Je otázka jak ty školy vypadají, ale to by asi byla spíše záležitost individuelní - znám dobré školy, které jsou velké a i špatné malé. Osobně bych 300 dětí nepřesouval, protože je to nerozum. A pokud jsou v té druhé škole problémy s drogama, tak poté co tam dorazí 300 žáků, které někdo proti jejich vůli přesunul tak to myslím bude stát za to. Záleží tedy více na výchozím stavu (tj. zda problém - i třeba skrytě existoval na jedné - nebo druhé škole). Pokud ano, mohlo by se to v novém prostředí s větší mírou anonymity rozšířit.