Léčba zvpervitinu
Adél
Jsem v léčebně kde se dostávám ze závislosti na prákách na spaní.až ukončím léčbu,ráda bych aby nastoupil léčbu můj přítel. Je tzv:low intenzity user. Perník v malém množství. On se ale brání jakým koliv organizacím. Chce to zvládnout sám, tedy s mou pomocí, doma. Bojím se že mu nedokážu pomoct.Co když bude mít epileptický záchvat, toxickou psychózu. Jak velká je pravděpodobnost že to zvládnem. Je možnost to dát? A třeba mít možnost přítele na telefonu? Dekuju za jakoukoli radu. Adél

Odpověděl: Amrit Sen
Adél zdravím Vás,
díky za důvěru. Dokud se nebudete soustředit na sebe, neuzdravíte se a příteli pomůžete nejvíc tím, že se dáte sama dokupy.
O tom, že návrat do vztahu a navázání kontaktu s partnerem, užívajícím drogy, je cestou do pekel, jste v léčebně, opravte mě, jestli se pletu, určitě slyšela.
Samaritánství a touha zachraňovat někoho dalšího, jsou jen útěkem od sebe samé. Neznamená to, že byste měla partnera přestat mít ráda, naopak, znamená to, že pokud to s uzdravením myslíte vážně, měla byste být důsledná a poctivá především k sobě, bez ohledu na okolnosti.
Rozumíme si?
Přeji Vám zdárné dokončení léčby a plynulý přechod do intenzivního dlouhodobého doléčování, bez kterého se, má li Váš život nabrat šťastný směr, rozhodně neobejdete.
Přeji Vám i příteli vše dobré,
buďte na sebe opatrná a důsledná,
držím palce! Amrit Sen