Bušení srdce marihuana
Simon V.
Dobrý den,
Mám takový problém, před třemi dny jsem si dal 1 sklo(4 potahy) extrémně se mi rozbušilo srdce, tlačilo na hrudi a svíralo v oblasti kde je srdce až jakoby k levé ruce. Hned mě napadlo jedno- Infarkt. Každou chvílí jsem očekával, že upadnu do bezvědomí. Toto peklo trvalo cca 3 hodiny. Od té doby mě bolí divně u srdce, svírání jen občas ale moc nepřijemně, když usínám cítím tlukot srdce. Tlak jsem si teď měřil 3 krát a byl dá se řict v normálu. Nevíte co by to mohlo být? Je mi 15 let a nevím co mám dělat bojím se aby to se mnou za chvíli nešlehlo.

Odpověděl: Amrit Sen
Simone, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale co se Vám stalo, nedokážeme na dálku spolehlivě určit my, ani nikdo jiný. Jisté je, že Vám konopné drogy nesvědčí a měl byste se jim i dalším psychotropním látkám obloukem vyhýbat, v opačném případě můžete očekávat další, možná ještě závažnější potíže.
Doporučuji Vám nechat se vyšetřit lékařem. Chápu, že se Vám do toho při Vašem věku nemusí chtít, ale riziko může být velké, ať už jde o problém somatický, psychický, nebo o obojí.
Využít můžete bez zbytečných obav i některou službu pro mladistvé uživatele návykových látek a potíže s jejími pracovníky konzultovat. Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty na spolehlivé odborníky obratem pošlu.
Vaše potíže, pokud se vyhnete všem drogám, včetně alkoholu a odpočinete si, doplníte stravu, tekutiny, vitamíny a minerály, by měly v horizontu hodin, nejpozději nejbližších dnů, vymizet. Se zklidněním Vám může pomoci čaj z meduňky, který koupíte v každé lékárně i některých běžných obchodech.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, kontaktujte pracovníky naší specializované bezplatné ambulance pro mladistvé:
Adiktologická ambulance pro mladistvé SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 13
Středa 9 - 17
Pokud se stále cítíte zle, řekněte o tom rodičům, nebo blízkým mimo okruh uživatelů drog a případně volejte ZZS 155.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.