substituční léčba
Všehochuť(2)
Už jsem vám psal a pak si uvědomil že já kretén sem se přepsal přezdívka stejná s číslem (2), k věci dá se předepsat subutex jako substituční léčba pro někoho jako já závislí na praškach různého typu hlavě diazepam, tramal atd a ještě závislost na pervitinu jehlou závislost mám jak psychickou tak fyzickou, kvůli kombinaci PS:předtím sem omylem napsal substance místo substituční léčba byl v nervech a mimo

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
díky za důvěru. Přikládám kopii předchozí odpovědi na Váš obdobný dotaz:
Jak situaci popisujete, bude pro Vás nejlepší cestou psychoterapie, dlouhodobější intenzivní léčba závislosti a následné doléčování. Chápu, že se Vám do ní nemusí chtít, ale obávám se, že do substituční léčby nejste úplně indikovaný. Zda ano, či ne, byste měl nejlépe konzultovat s pracovníky substitučních programů, na které Vám, pokud napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád obratem pošlu kontakty.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Nejlépe uděláte, když zavoláte a domluvíte si termín schůzky, není nad osobní pohovar, zásadní informace však zjistíte už prostřednictvím telefonátu.
Ať už se stanete spolupracujícím klientem substitučního programu, či ne, doporučuji Vám o terapii a léčbě závislosti, jako takové, přemýšlet a neztrácet čas, než se Vám život definitivně rozpadne na kousíčky. Zkusit začít zgruntu a lépe, než dosud.
Dobrá zpráva je, že jsme v kontaktu s mnoha lidmi s příběhy, podobnými Vašemu, kterým se podařilo uzdravit a žít spokojenější, šťastný život, stále jich přibývá, sám jsem jedním z nich.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen