Substance
Všehochuť
Zdravím nebudu si lhát sem zase v tom cca pět let celkově dřív MDA, mdma, tráva, diazepam,tramal, pervitin teď "jen" pervitin, diazepam. už jednou sem byl v léčebně pro závislé 10 dní pak sem apstinoval sám... Ale to není pro mě nejdíl půl roku čistě jen od pervitinu nejhorší období logicky možná jak u koho ale když sem čistej nejsem to já nesnáším to teď zas jedu a sem rád problém nastává když nemám začal sem užívat jehlou asi už cca 3 měsíce před tím sem jen skoušel do svalů ampule diazepamu prostě mám na to fetiš už jen když to připravuju, no a k věci slyšel sem ze subutex má víc využití ne jen závislí na heroinu ale pro jiné,je možné mít předpis když sem závislí na práškach všeho typu hlavě diazepam a různý na bolest, a ještě k tomu návyk jak kráva na jehle (pervitin) byl bych ochotnej přestat ale jen když budu brát alespoň něco abych byl v klidu závislost mám jak fyzickou tak psychickou, o substanci na pervitinu sem moc nedokoumal PS:asi sem k vám někdy přijdu zas vykecat na komunitu alijas sedací kroužek je toho víc sem v nervech

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Jak situaci popisujete, bude pro Vás tou nejlepší cestou psychoterapie, dlouhodobější intenzivní léčba závislosti a následné doléčování. Chápu, že se Vám do ní nemusí chtít, ale obávám se, že do substituční léčby nejste úplně indikovaný. Zda ano, či ne, byste měl nejlépe konzultovat s pracovníky substitučních programů, na které Vám, pokud napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád obratem pošlu kontakty.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Nejlépe uděláte, když zavoláte a domluvíte si termín schůzky, není nad osobní pohovar, zásadní informace však zjistíte už prostřednictvím telefonátu.
Ať už se stanete spolupracujícím klientem substitučního programu, či ne, doporučuji Vám o terapii a léčbě závislosti, jako takové, přemýšlet a neztrácet čas, než se Vám život definitivně rozpadne na kousíčky. Zkusit začít zgruntu a lépe, než dosud.
Dobrá zpráva je, že jsme v kontaktu s mnoha lidmi s příběhy, podobnými Vašemu, kterým se podařilo uzdravit a žít spokojenější, šťastný život, stále jich přibývá, sám jsem jedním z nich.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen